Välkommen hem från Alperna

Har du haft en bra skidresa?

Nortlander Forside 10
Få hjälp efter din skidresa

Välkommen hem från Alperna!

Välkommen hem från din skidsemester med Nortlander! 

Vi hoppas att du har haft en fantastisk skidresa till Alperna och att vi snart ses i pisterna igen.

Nedan har vi samlat svaren på de vanligaste frågorna tidigare gäster haft när de kommit hem från skidresan. Hittar du inte vad du letar efter är du varmt välkommen att ringa till oss på 040 - 664 70 80.

Vanliga frågor

Få de vanligaste svaren på gästers frågor efter skidresan som rör reklamation, sjukdom, skada & stöld, EU-förordning, flygresan och glömda saker.

Reklamation

Har din skidsemester inte levt upp till dina förväntningar?

Vi är ledsna om det är något på din skidsemester som inte levde upp till dina förväntningar.

Om du skulle hamna i den situationen, är det viktigt att du kontaktar vår personal på skidorten direkt så att de kan hjälpa dig. Det finns ingen anledning till att få skidsemestern förstörd över fel / eller att du saknar något som eventuellt kan bli löst redan på skidorten.

Väntar du med att skicka en reklamation tills du kommer hem från skidsemestern har vi ingen möjlighet att göra situationen bättre.

Du är alltid välkommen att kontakta oss efter din skidresa om du inte tycker att din skidsemester har levt upp till dina förväntningar.

Fyll i formuläret nedan, så hör vi av oss så fort som möjligt. 

Har din skidsemester inte levt upp till dina förväntningar?ReklamationsformulärVi är ledsna om det är något på din skidsemester som inte levde upp till dina förväntningar. Fyll i vårt reklamationsformulär så hjälper vi dig.